HTML

Office

Az sem kizárt, hogy veled együtt dolgozom egy irodában!

Friss topikok

Azért járunk céges tréningre, hogy berúgjunk és dugjunk

PennyLane_ (törölt) 2012.03.12. 01:39

Lehet, hogy most sok felsővezető sírva fok fakadni a bőrszékében, de a beosztottak munkáján semmit sem dob, hogy ha belsős tréningekre küldik el őket, ha csak az  ingyen alkoholfogyasztás, és a kollégákkal kefélés nem egy újféle ösztönzés a multik életében. Talán nem árulok el azzal nagy titkot, hogy míg a termelési osztályok keményen dolgoznak, és pénzt termelnek, addig mi marketingesek ebből az előállított pénzből szórakozunk tréning címszó alatt valami hotel előadótermében, és senkit nem érdekel, hogy a 22 éves tréner csaj mit pofázik eladási szokásokról, és statisztikákról. Esetleg azt érdekli, aki majd őt fogja megdugni este. Csak az érdekel mindenkit, hogy amikor vége van az egész hülyeségnek, akkor ki hol alszik és kivel, melyik szobában, és hogyan fog az egész társaság aljasul lerészegedni, természetesen a cég pénzén. Múltkor is voltam egy ilyen tréningen, és annyira fárasztó és szokás szerint gyermeteg volt, hogy muszáj voltam este kétszer is berúgni. Persze az esti bulizás nem maradt el senkinél. Én a tréning második napjából csak annyira emlékszem, hogy próbálok pár tésztadarabból hidat építeni, mert az állítólag kurva kreatív dolog, (ezt ki találta ki?) és én, mint marketinges, simán építek egy hidat tésztából még másnaposan is. Nos, ez nem jött össze, cserébe a szünetben még hánytam is egy embereset a budiba, mert megártott a pálinka. Mondtam a tréner csajnak, hogy én összehánytam a feladatom, és inkább lefekszem még pár órára a szobában, úgy jobb lesz mindenkinek. A többiekről nem tudok nyilatkozni, mert nem is emlékszem ki volt ott, és ki maradt már eleve a szobájában gyomorrontásra hivatkozva. 

Volt persze olyan is, aki azért nem tudott lejönni, mert szégyellte, hogy bár otthon két gyerek, és egy feleség várja, ő mégis csak összefeküdt az egyik kolleginával, aki persze sejtelmesen elárult egy két titkot, de ha nem árulja el is látszik a szemén az éppen most dugott meg a kollégám csillogás, illetve az ordenáré módon kiszívott nyaka is elárulta volna. Ez volt az a tréning ahol Kata és Edit "csak egy szobában aludtak", de két csúnya nő, boldogtalanul, bepiálva, távol az otthontól... én mondom bugyi nem maradt ott szárazon, és mindkettő pofája úgy ki volt pirosodva, hogy tuti egymás borostás punciját nyalták. Szóval röviden összefoglalva így néz ki egy céges belsős tréning. Persze a svédasztalos reggelinél a társaság nagy része csomagolt otthonra is, jó lesz az még később alapon, mondjuk érthető is ennyi pia, és szex után. 






 

Címkék: cégestréning

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://irodaielet.blog.hu/api/trackback/id/tr564310821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.03.23. 20:36:06

Megszűnt a több évtizedes munkahelyem.
Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezdtem el keresni az interneten. Így bukkantam rá a KMD által kínált lehetősére, melyet mindenkinek ajánlok a mellékelt honlapon:

kmdholding.com/hub3p3a
süti beállítások módosítása